Betalingsbetingelser

mail@mariager-skolerne.dk
Tlf. 96682700

Betaling og sikkerhed

Mariager Høj- & Efterskole accepterer betaling med MobilePay samt følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Euro/Mastercard og American Express.

Bemærk at kortselskaberne kan opkræve et gebyr i forbindelse med brug af betalingskort. Det er således ikke Mariager Høj- & Efterskole, der opkræver disse beløb. Ved anvendelse af kreditkort, skal du selv betale gebyret.

Når vi elektronisk indhenter kreditkortoplysninger, bliver de krypteret gennem Secure Socket Layer (SSL) kodning. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

De betalinger du foretager via vores hjemmeside, vil blive behandlet af vores tjenesteudbyder. Alle oplysninger, som du giver til os eller indsender på vores hjemmeside, skal være aktuelle og korrekte; de må ikke være misvisende, og i tilfælde af ændringer, skal du oplyse os derom.

Betalingsbetingelser og bekræftelse af tilmelding

Ved betaling ved tilmelding fremsender vi mail med bekræftelse samtidigt med at vi trækker beløbet på dit kort eller Mobilepay. Bekræftelse fremsendes dog først når du er optaget på kurset.

Hvis du optages på venteliste til et fuldt booket kursus fremsender vi skriftlig bekræftelse med indbetalingskort, hvis der bliver en ledig plads.

Kurser med betaling i flere rater opkræves ved fremsendelse af betalingsoplysninger.

Ved for sen betaling opkræves rykkergebyr, og der tillægges rente efter rentelovens regler.

Fortrydelse og afbud ved kurser under 4 uger

Ved framelding senest 4 uger før kursusstart refunderes kursusprisen fratrukket kr. 500,00 i administrationsgebyr. Du har dog altid fortrydelsesret på 3 dage.

Der kan ved tilmelding tilvælges afbestillingsforsikring for kr. 250,00 pr deltager. Den sikrer, at man uanset tidspunkt for framelding på grund af sygdom, får hele kursusgebyret tilbage mod dokumentation i form af gyldig lægeerklæring.

Ligeledes forbeholder vi os retten til at aflyse, såfremt der er for få tilmeldte indtil 2 uger før kursusstart. I dette tilfælde tilbagebetales den fulde kursuspris.

Behandling af personoplysninger

Beskyttelse af oplysninger er et spørgsmål om tillid, og beskyttelsen af dine private oplysninger er vigtigt for os. Vi vil derfor kun bruge dit navn og andre oplysninger relateret til dig i overensstemmelse med betingelserne beskrevet i denne politik til beskyttelse af personlige oplysninger. Vi indhenter kun informationer i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for os. Personoplysningerne registreres hos Mariager Høj- & Efterskole og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige er skolens forretningsfører.

Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Som registreret hos Mariager Høj- & Efterskole, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: mail@mariager-skolerne.dk

Tak for din tilmelding!